Перегляд одного допису
Старий 13.09.2016, 08:02 #469
Аватар для shuma34
shuma34 shuma34 зараз поза форумом
Заблокирован
 
 

Звідки Ви: Коло Киева. New Petrivtci. State Kalihvorniy

Авто: Renault Trafiс 2,0 DCI 90++++ конь як 2007

Дописи: 4.607
Вы сказали Спасибо: 1.675
Поблагодарили 4.401 раз(а) в 1.822 сообщениях
Репутація: 1
shuma34 shuma34 зараз поза форумом
Заблокирован
Аватар для shuma34

Звідки Ви: Коло Киева. New Petrivtci. State Kalihvorniy
Авто: Renault Trafiс 2,0 DCI 90++++ конь як 2007
 
Дописи: 4.607
Вы сказали Спасибо: 1.675
Поблагодарили 4.401 раз(а) в 1.822 сообщениях
Репутація: 1
Типово Re: Обсуждение ДВС Vivaro, Trafic 1.9 или 2.0 или 2.5 плюсы и минусы каждого.

Цитата:
Допис від Бодік  - Пост 388316 - Фото 1
Я то розумію шо робиться но 2.0 до 2010року не хвалять.
Двигунець нормальний. Як порівняти з тим що вируску з 07 по 10.
Трохи більше заморочок.
Одна з яких ЕВРО 5.
В цьому випадку добавлений сажовик.
ЕБУ двигуна новішого покоління в порівнянні з попереднім.
До того ЕБУ не так то просто долізти з програмуванням.
Скажімо при винекнення проблем з ЕГР, та тим же сажовикои та програмній відшивці цих деталей.
І як наслідок, дорожчі ціни за роботу на програмному рівні.
По слухам- на більш новіших M9R, ланцюг ГРМ, вже не такої якості як на попередніх.
Багато хто радіє що на новіших M9R встановлені не п"єзофорсунки а електромеханічні. Але ця радість не зовсім обгрунтована.
1. Електромеханічні форси на більш новіших автівках, при не належній якості пального вилітають, з такою ж коррекцією як і п"єзо.
2. Смикаються електромеханічні форси, так же ж хреново як і попередні п"єзо.
Десь так.
shuma34 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору