Цитата:
Допис від Беза
я думаю и новый Н к 100-200 тыс тоже потребует ремонта
|
можливо й так. Мій бус пробіг вже 147 тис, всі форси в межах норми, провіряв у офів.
по поводу заднього приводу я б не сильно парився, хороша резина + мозок і все буде в порядку. Так, я згодний, що передньоприводні більш "прохідні", але якщо кататись 98% по асвальту, то ніяких проблем немає.
Н-1/Н-300 уступає трафообразним тільки по одному пункту - необроблений кузов, тому за лакофарбовим потрібно доглядати. Подряпина до металу і буде ржавіти.Днище захищене добре якось каучуковою мастикою.
А так бусик класний, 170 кобил на трасі відчуваються дуже добре, особливо при обгоні. Симпатичний дизайн, інтер'єр легкового авто.
Розхід палива по місту з кондьором до 10 літрів, трасою 7,5 (100-120 км/г), 6 дорослих+речі+кондьор+швидкість 120-140 - 8,5 літра на сотню.
Добавлено через 8 минут
ось варіант, пас перероблений в груз-пас
http://www.autoscout24.ru/Details.as...000&asrc=st|fs
Добавлено через 10 минут
ще варіант
http://www.autoscout24.ru/Details.as...000&asrc=st|fs
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст.