Перегляд одного допису
Старий 03.09.2016, 12:36 #8
Аватар для Sustanon_250
Sustanon_250 Sustanon_250 зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Україна, Тернопіль

Авто: Nissan Primastar 2013

Дописи: 263
Вы сказали Спасибо: 112
Поблагодарили 43 раз(а) в 27 сообщениях
Репутація: 0
Sustanon_250 Sustanon_250 зараз поза форумом
Местный
Аватар для Sustanon_250

Звідки Ви: Україна, Тернопіль
Авто: Nissan Primastar 2013
 
Дописи: 263
Вы сказали Спасибо: 112
Поблагодарили 43 раз(а) в 27 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Цокает форсунка на холодную

Цитата:
Допис від Delphi  - Пост 387310 - Фото 1
Возможно увеличился анкерход и соответственно воздушный зазор, будет такой эффект.
Нічого не зрозумів))) це дуже погано? І як вважаєте, краще кинути на стенд всі 4 форсунки, чи лише дві по яких плаває корекція?

Добавлено через 2 минуты
Цитата:
Допис від tris  - Пост 387310 - Фото 2
в мене теж на холостих, під одиницю. Десь читав або чув що корекцію треба дивитись на холостих, бо під навантаженням немає сенсу.
Чому немає, просто вже на великих обертах він перестає показувати. Десь до 2400 обетрів ще показує, а далі все.

Востаннє редагував Sustanon_250: 03.09.2016 о 12:38. Причина: Добавлено сообщение
Sustanon_250 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору