Перегляд одного допису
Старий 18.08.2016, 11:46 #437
Аватар для Nick 11
Nick 11 Nick 11 зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Покровск (Красноармейск)

Авто: Renault Trafic 2.0 L2H1

Вік: 55
Дописи: 217
Вы сказали Спасибо: 87
Поблагодарили 202 раз(а) в 98 сообщениях
Репутація: 0
Nick 11 Nick 11 зараз поза форумом
Местный
Аватар для Nick 11

Звідки Ви: Покровск (Красноармейск)
Авто: Renault Trafic 2.0 L2H1
 
Вік: 55
Дописи: 217
Вы сказали Спасибо: 87
Поблагодарили 202 раз(а) в 98 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Вопросы и ответы по ЕГР

Цитата:
Допис від Sustanon_250  - Пост 385719 - Фото 1
Привильно, коли егр відкривается відразу у випускному колектопі падае тиск газів. Відповідно вони менше тиснуть на крильчатку турбіни. А чому по твоему турба починає більше свистіти, при заглушці егр? Тиск більший і відповідно швидше розкручуется.тому і з низів краще підхватує. Моя така думка. Не думаю, що це мало би повпливати на моторесурс. Всеодно датчик тиску слідкує щоб не було передуву і стравлює лишаки.
Дякую за роз'яснення, вже як рік експлуатую свій Траф 2.0 з відшитим ЕГР, проїхав майже десь 90000 після прошивки, а щоб турбина привертала мою увагу свистом, такого не пом'ятаю.
Nick 11 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору