Перегляд одного допису
Старий 18.08.2016, 07:56 #436
Аватар для Sustanon_250
Sustanon_250 Sustanon_250 зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Україна, Тернопіль

Авто: Nissan Primastar 2013

Дописи: 263
Вы сказали Спасибо: 112
Поблагодарили 43 раз(а) в 27 сообщениях
Репутація: 0
Sustanon_250 Sustanon_250 зараз поза форумом
Местный
Аватар для Sustanon_250

Звідки Ви: Україна, Тернопіль
Авто: Nissan Primastar 2013
 
Дописи: 263
Вы сказали Спасибо: 112
Поблагодарили 43 раз(а) в 27 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Вопросы и ответы по ЕГР

Цитата:
Допис від Nick 11  - Пост 385672 - Фото 1
А разве ЕГР к турбине имеет какое то отношение? Насколько помню трубка с выпускного отходит уже после турбины, значит наоборот мото-ресурс турбины должен увеличиться (выхлопные газы не попадают назад в цилиндры, масло чище, турбине праздник), ну эт если я не ошибаюсь.
Привильно, коли егр відкривается відразу у випускному колектопі падае тиск газів. Відповідно вони менше тиснуть на крильчатку турбіни. А чому по твоему турба починає більше свистіти, при заглушці егр? Тиск більший і відповідно швидше розкручуется.тому і з низів краще підхватує. Моя така думка. Не думаю, що це мало би повпливати на моторесурс. Всеодно датчик тиску слідкує щоб не було передуву і стравлює лишаки.
Sustanon_250 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Эти 2 пользователя(ей) сказали Спасибо Sustanon_250 за это полезное сообщение:
igrok960 (18.08.2016), Nick 11 (18.08.2016)