 |
Пользователь
|
|
Звідки Ви: Попільня, Житомирської обл.
Авто: HYUNDAI Н-1, 1999 г.вип., 2,5 TD (D4BF)
Вік: 59
Дописи: 86
Вы сказали Спасибо: 190
Поблагодарили 2 раз(а) в 2 сообщениях
|
|
Пользователь
Звідки Ви: Попільня, Житомирської обл.
Авто: HYUNDAI Н-1, 1999 г.вип., 2,5 TD (D4BF)
Вік: 59
Дописи: 86
Вы сказали Спасибо: 190
Поблагодарили 2 раз(а) в 2 сообщениях
|
Re: Стук в двигателе Н200
Проміри штангельциркулем дали наступні результати:
1. Посадочне місце шпонки - в глибині (на вершечку заокруглення) - 4,8 мм,
Зверху - 5,8 мм;
2. Шпонка - ширина зверху (на вершечку заокруглення) - 4,8 мм,
зверху - в середньому (нерівномірний знос) - 4,4 мм,
Довжина шпонки - 31 мм;
3. Кінцевик колінвала - зовнішній діаметр - 35 мм,
глибина отвору під болт - 42 мм,
діаметр отвору під болт - 13 мм,
довжина отвору - 42 мм;
4. Болт - діаметр різьби - 13 мм,
довжина болта від шайби 39,1 мм,
крок різьби - не знаю;
5. Шків - внутрішній діаметр - 35,1 мм.
|