Цитата:
Допис від Arshin 81
Мужики не чудите так!!! а то можно и поехать за новым венцом на маховике это в лучшем случае, а в худшем так это за другим коленвалом! Стопорить нужно именно шкив!
|
Цікавий спосіб фіксації саме шківа колінвала.
https://youtu.be/uIfI-EOndjI
Також на форумі є схожа тема:
https://busovod.ua/showthread.php?t=6421&page=2
Добавлено через 54 минуты
А в мене дежавю. Ще, приблизно, з 2012 року, при глушінні двигуна появився різкий одиночний стук (гуп), дещо схожий на одиночний удар детонації. Причину виявити ніхто не зміг - так і їздив 2 роки - кажуть, хороший стук сам нагору вилізе. От і весною 2014 року виліз - різко обірвало (зрізало) всі навісні ремені (два генератора, один ГУР, один кондея). Додому дотянув (благо, десь пару км) без ГУРА та з тяжкою педаллю гальм. Потім почалися танці з бубнами та плясками - без ременів неможливо зняти вентилятор та його кожух. Замовив та діждався ремні. Надів пару ремнів - з великими труднощами відкрутив чотири болтика вентилятора (ВД слабо допомагає - на мій погляд, допоміг шприц з тормозухою). Потім я впав в ступор - болт шківа ніяк не хотів відкручуватися - все пружинило. Відкрутив наступним чином. Помічника в мене не було, все робив сам. Пару днів пирскав на болт ВД та тормозухою зі шприца, пробуючи час від часу, відкручувати. При цьому включив 5 передачу, поставив на ручник, під задні колеса підклав хороші колодки. Також потрібен хороший міцний ключ на 19 (накидний з вигином або головка) та довгий ричаг з труб з товстими стінками. І, о чудо! Таки відкрутився цей клятий болт! Нижче фото 2014 року.