Добавлю про статистику і
поодинокі випадки. На рахунок ЕГР....
Так от при наймі три чоловіка, кияна, яких знаю особисто, користувачі цього форума, нічого не відписались тут про свою проблему...
На рахунок автівок з 2011р.в. За цей місяць. Дві з двох таких автівок, які втрапили до моїх рук. Мають проблему з ДПФ.
Ще один,як на мій погляд, цікавий випадок:
Мова йде про 2,0 2008 р.в.
Людина рік як придбала буса в Луцькі. І звернулась до мене, щоб "прочитав" помилки по кондиціонеру . За рік експлуатаціі діагностика ні разу не робилась.
При огляді вияснилось, що авто переробиш з робота на ручку. Жабка щеплення підкинута. Але дроти від жабки тіліпаються не задіяні.
Далі- Автівка не розкручує, більше чим 3000 обертів.(людина вважала, що так і треба)
Далі- Всі чотири форсунки, прописані по одному коду....
Хто в темі. Той зрозуміє, що було втручання "умєльцами" на програмному рівні.
і в зв"зку "високою" квіліфікацією "спеціалістів", авто в такому стані, та було продане.
А саме цікаве- Власник авто, хлопчина до 30 років, який пересів на трафа з вазівської девятки. Всім задоволений і міняти, нічого не хоче.
От такі дивні події навколо відбуваються. В кожного своя, в кого заангажавона колом спілкування статистика. В кого інша.
До речі. Ситуацію з ЕГР пройшов на свойому досвіді. Чистив його( хоча і не треба було). Проблема в електронній частині. Придбав нового( ще в ті часи коли бакс по 8 був. Зараз він відшитий і лежить благополучно на поличці -
http://olx.ua/obyavlenie/egr-trafik-...r-IDhNvS8.html
Звертайтесь кому треба.