Цитата:
Допис від vectra20
ти сам-то понял что написал ?
скажи тім, що кажуть - що це одне і теж.
різниця тільки в мощності. 90 і 115 л.с.
це перше.
а друге....
якщо не мав справи з трафом після 2011 року - то нема чого казати що він кращий. там своїх заморочок хватає по самі не магу.
|
То шо чув те і написав а справи немав з ними тому і тут хочу порадитися шо мені підкажуть.одна голова добре а дві ше краще.хочу собі пртдбати а не знаю якого краще брати бо зараз переважно 2.0 мотори рідкість 2.5 а 1.9 наскільки читав уже не випускають
Добавлено через 4 минуты
Цитата:
Допис від x_mad
це один і той самий мотор (якшо роки однакові). Шильдик DCI ставлять на Рено і Нісан. CDTI на Опель, при чому шильд CDTI свідчить про більш потужний мотор в лінійці(наскільки я можу судити). Тобто якшо брати мотор 2.0, то у у Опеля ззаду може бути або просто Vivaro (90 лошадок) (= Renault Trafic без шильда DCI) або Vivaro CDTI (115сил) ( у рено буде шильд DCI 115)
|
Ооо тепер я зрозумів дуже вам дякую!а правда шо в 2.0 мотори до 2010 року там пєзофорсунки?
Добавлено через 11 минут
Цитата:
Допис від vectra20
ти сам-то понял что написал ?
скажи тім, що кажуть - що це одне і теж.
різниця тільки в мощності. 90 і 115 л.с.
це перше.
а друге....
якщо не мав справи з трафом після 2011 року - то нема чого казати що він кращий. там своїх заморочок хватає по самі не магу.
|
Я зрозумів то який тоді можна брати?