Перегляд одного допису
Старий 23.06.2016, 22:43 #429
Аватар для Бодік
Бодік Бодік зараз поза форумом
Местный
 
 

Авто: Пешеход

Вік: 41
Дописи: 101
Вы сказали Спасибо: 45
Поблагодарили 1 раз в 1 сообщении
Репутація: 0
Бодік Бодік зараз поза форумом
Местный
Аватар для Бодік

Авто: Пешеход
 
Вік: 41
Дописи: 101
Вы сказали Спасибо: 45
Поблагодарили 1 раз в 1 сообщении
Репутація: 0
Типово Re: який кращий мотор

Цитата:
Допис від vectra20  - Пост 379861 - Фото 1
ти сам-то понял что написал ?
скажи тім, що кажуть - що це одне і теж.
різниця тільки в мощності. 90 і 115 л.с.
це перше.
а друге....
якщо не мав справи з трафом після 2011 року - то нема чого казати що він кращий. там своїх заморочок хватає по самі не магу.
То шо чув те і написав а справи немав з ними тому і тут хочу порадитися шо мені підкажуть.одна голова добре а дві ше краще.хочу собі пртдбати а не знаю якого краще брати бо зараз переважно 2.0 мотори рідкість 2.5 а 1.9 наскільки читав уже не випускають

Добавлено через 4 минуты
Цитата:
Допис від x_mad  - Пост 379861 - Фото 2
це один і той самий мотор (якшо роки однакові). Шильдик DCI ставлять на Рено і Нісан. CDTI на Опель, при чому шильд CDTI свідчить про більш потужний мотор в лінійці(наскільки я можу судити). Тобто якшо брати мотор 2.0, то у у Опеля ззаду може бути або просто Vivaro (90 лошадок) (= Renault Trafic без шильда DCI) або Vivaro CDTI (115сил) ( у рено буде шильд DCI 115)
Ооо тепер я зрозумів дуже вам дякую!а правда шо в 2.0 мотори до 2010 року там пєзофорсунки?

Добавлено через 11 минут
Цитата:
Допис від vectra20  - Пост 379861 - Фото 3
ти сам-то понял что написал ?
скажи тім, що кажуть - що це одне і теж.
різниця тільки в мощності. 90 і 115 л.с.
це перше.
а друге....
якщо не мав справи з трафом після 2011 року - то нема чого казати що він кращий. там своїх заморочок хватає по самі не магу.
Я зрозумів то який тоді можна брати?

Востаннє редагував Бодік: 23.06.2016 о 22:55. Причина: Добавлено сообщение
Бодік зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору