Цитата:
Допис від VASVAS
при агресивнішій їзді є трохи ривок
|
По-іншому і не повинно бути, робот на наших машинах адаптивний, він пристосовується під стиль водіння. Швидкість спрацювання зчеплення та оберти перемикання передач залежать від агресивності роботи педаллю газу та тормозу. Трохи скоригувати швидкодію роботи клапана, і, як слідство, зменшити цей ривок при агресивній їзді, можна калібровкою клапана. Але тоді при спокійній, м'якій їзді машина стане дещо "ватною" та заторможеною при троганні з місця. Плюс треба враховувати такий факт, що клапан зчеплення це настільки тонко налаштована та надзвичайно точно виготовлена річ, що кожен з них, навіть з нових, має трохи свого, лише йому притаманного характеру роботи. Зустрічаються більш різкі та більш плавні екземпляри по характеристиці переходу "нульової" точки. І налаштуванням заглушки це не змінити.