Перегляд одного допису
Старий 16.05.2016, 23:28 #1003
Аватар для Визард
Визард Визард зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Украина г.Черновцы

Авто: nissan primastar 150dci

Вік: 51
Дописи: 144
Вы сказали Спасибо: 24
Поблагодарили 127 раз(а) в 61 сообщениях
Репутація: 0
Визард Визард зараз поза форумом
Местный
Аватар для Визард

Звідки Ви: Украина г.Черновцы
Авто: nissan primastar 150dci
 
Вік: 51
Дописи: 144
Вы сказали Спасибо: 24
Поблагодарили 127 раз(а) в 61 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Вопросы,отзывы по роботизированной КПП Трафик/Виваро/Примастар.

Цитата:
Допис від VASVAS  - Пост 376293 - Фото 1
при агресивнішій їзді є трохи ривок
По-іншому і не повинно бути, робот на наших машинах адаптивний, він пристосовується під стиль водіння. Швидкість спрацювання зчеплення та оберти перемикання передач залежать від агресивності роботи педаллю газу та тормозу. Трохи скоригувати швидкодію роботи клапана, і, як слідство, зменшити цей ривок при агресивній їзді, можна калібровкою клапана. Але тоді при спокійній, м'якій їзді машина стане дещо "ватною" та заторможеною при троганні з місця. Плюс треба враховувати такий факт, що клапан зчеплення це настільки тонко налаштована та надзвичайно точно виготовлена річ, що кожен з них, навіть з нових, має трохи свого, лише йому притаманного характеру роботи. Зустрічаються більш різкі та більш плавні екземпляри по характеристиці переходу "нульової" точки. І налаштуванням заглушки це не змінити.
Визард зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору