Перегляд одного допису
Старий 20.04.2016, 12:21 #207
Аватар для PavelV
PavelV PavelV зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Київ, Березняки

Авто: Renault Megane Grandtour, ВАЗ 2121, Peugeot Partner 1.6 HDI - був, DongFeng 244

Вік: 37
Дописи: 284
Вы сказали Спасибо: 147
Поблагодарили 322 раз(а) в 121 сообщениях
Репутація: 0
PavelV PavelV зараз поза форумом
Местный
Аватар для PavelV

Звідки Ви: Київ, Березняки
Авто: Renault Megane Grandtour, ВАЗ 2121, Peugeot Partner 1.6 HDI - був, DongFeng 244
 
Вік: 37
Дописи: 284
Вы сказали Спасибо: 147
Поблагодарили 322 раз(а) в 121 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Авто новости из журналов

Darts-Trafik, диференціал просто змінює розподіл крутного моменту між колесами залежно від їх зчеплення з покриттям...
вище означені Кангу і Трафік мають 4х2 але з диференціалом...
і тільки Мастер повноцінно матиме 4х4...

не по сабжу... а Пежо-Сітроен давно випускають Партнери/Берлінго і Експерти/Джумпі ... і Боксери ... з повноцінним 4х4

Добавлено через 4 минуты
Цитата:
Допис від Stalker88  - Пост 373978 - Фото 1
Подключается второе колесо когда основное пробуксовывает
ем... в принципі схоже але трохи не так...
колеса ж на одній осі рівнозначні і немає основного/другого...
по простому я вижу так: якщо підняти колесо домкратом (вивісити на пагорбі) то воно крутитиметься а те що має зчеплення з дорогою не буде в змозі рухати авто (не крутитиметься)...
з дифом навпаки - на вивішене колесо крутний момент не передається (крутиться хіба від інерції) а на те що має зчеплення подається, відповідно машина їде...
__________________
Борітеся — поборете. Вам Бог помагає! За вас правда, за вас слава і воля святая!


Кохайтеся, чорнобриві,
Та не з москалями,
Бо москалі — чужі люде,
Роблять лихо з вами.
...

Востаннє редагував PavelV: 20.04.2016 о 12:25. Причина: Добавлено сообщение
PavelV зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Поблагодарили PavelV за это сообщение:
Darts-Trafik (20.04.2016)