Цитата:
Допис від Darts-Trafik
Можна по полочках,для незнаек,что для чего?Спасибки.
|
Отже - Круізконтроль(tempomat) підтримання виставленної швидкості, без натискання педалі газу.
Лімітер- (Speed limiter) обмежувач швидкосі заданний користувачем.
Тобішь виставив швидкість 62 км/год. І авто цю швидкість не перевисить.
В в заводських налаштуваннях авто з 2006 року, присутній круіз і лімітер.
А от в стороннього виробника блоків круїзів, за звичай присутня функція, тільки круїзу. Якщо користувач хоче мати і обмежувач, то система комплектується ще одним блоком. Блоком лімітера.(річ не дешева)
Отож зважаючи на ціну блоку лімітера. Користувачі обирають за звичай, лише функцію круізу.
Тобішь роль у виборі, грає,ціна питання!

До речі. Мені згадався пост Володі Шкодніка, коли він розповідав, буцім то спостерігав в Карпатах, на шкоді, на бортовому компі, при використанніКК, збільшенний розхід пального, при наборі обертів на підйом. Чомусь, тоді не було сказанно, шо на спускі автівка підтримуючи заданну швидкість пригальмовує двигуном.
Так от. При гальмуванні двигуном на спускі з круїзконтролем, БК- показує розхід -
0,0 л/годину. Я й раніше знав це. Але після встановлення приборки з БК, при використанні круізу це якось стало більше впадати в очі.
І іще- Проїхав 930 км за дві неділі. Частково використовую круїз, де це можливо. Хай буде 50\50 місто-траса. Середні розхід по БК склав 7,7 л/100 км.
От такі справи.
Добавлено через 7 минут
Цитата:
Допис від vectra20
и то...
трохи непонятка..
|
Разбірьомся!
Добавлено через 22 часа 7 минут
Втрапив сьогодні в мої руки Мовано.2008 року.
Фсьо. Поїхав з круізом і лімітером/