Перегляд одного допису
Старий 14.03.2016, 09:55 #908
Аватар для Darts-Trafik
Darts-Trafik Darts-Trafik зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Ужгород

Авто: Був Renault Trafic,1.9-2003 100+.Теперь с БК+Круіз+ Вебасто

Вік: 53
Дописи: 2.284
Вы сказали Спасибо: 2.103
Поблагодарили 1.597 раз(а) в 863 сообщениях
Репутація: 0
Darts-Trafik Darts-Trafik зараз поза форумом
Местный
Аватар для Darts-Trafik

Звідки Ви: Ужгород
Авто: Був Renault Trafic,1.9-2003 100+.Теперь с БК+Круіз+ Вебасто
 
Вік: 53
Дописи: 2.284
Вы сказали Спасибо: 2.103
Поблагодарили 1.597 раз(а) в 863 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Какие масла используем в двигателе

Цитата:
Допис від Restorer  - Пост 368679 - Фото 1
Можно уточнить причину долива.
Нижче мінімума не опускається,скоріше щоб рівень був. Три поділки тримаються дуже довго,не знаю чому так. Після заміни всі кубики тримаються десь першу тисячу,потім один кубик пропадає. Через іще одну тисячу пропадає ще кубик і так до трьох кубиків.Три кубіка тримаюся десь тисячі з три пробігу,потім доливаю залишок в каністрі(шо лишилось після заміни) і так до слідуючої заміни масла.
Думаю що показник кубіків бреше.Доливаю при трьох кубиках залишок масла,а це грам 300 і знову показують всі кубики. Більше орієнтуюсь по щупу-коли на компі 3 кубики,то щуп показує 4 поділки.
Darts-Trafik зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору