Цитата:
Допис від vectra20
мне лично 2.0 нравиться. хотя у меня 1,9...
|
Добавлю + до 2.0. Власником якого я являюсь.
При чіпувані цього двигунця завдяки 16 клапанам. Відчуття більш яскраві чим на 1,9.

+ ще й те що в автівках після 2007 року. Є можливість реалізувати круїзконтроль закладенний в мозгах з заводу.
За час експлуатації цього двигунця з 2011року наматав більше 200 000.
Поломка по електриці- ЕГР.( зараз відшитий і за одне підкинутий чіп)
Інші поломки- це тільки завдяки своїй дурості та неуважності.
Був підігнутий масляний піддон. Дав автівці під хвіст. Результат- масляне голодання 1го ціліндра Загриз поршень. При розборці погано пішла 4та форсунка. Форсунку висмикнули, але в наслідок демонтажу вона пішла в смітник.
Гільзовка 1го ціліндра і заміна поршня + форсунка. І це з за підігнутого піддона.
А так би катав далі і горя не знав.
Свій 2,0 не поміняю не на 1,9. не на 2,5. Я ним задоволенний.
Середній розхід по статистиці з 2012 р. 8,6 л/100 км.
Якось так.