Задні амортизатори/Нижній сайлентблок.Частина друга
Приблизно через 7 тис.км знову почув стук в задній підвісці. Зупинився, заглянув під авто і побачив, що нижній сайлентблок правого амортизатора зовсім відсутній, залишився тільки болт, на лівому було все в нормі. Причина в тому, що після встановлення "колхозного" сайлентблоку не хватило різьби для гровера, а фіксуючого герметика для різьби в мене тоді не було. Вопшем, як кажуть, людський фактор
Знову базар та пошук тих самих "газоновських" резинок. Але продаван запропонував мені кращу альтернативу - поліуретанові резинки з "уазовської" ресори. Як раз був знятий амортизатор і примірка показала, що це саме то
Купив чотири штуки по 20 грн/шт.+ дві гайки з пластиковою вставкою + фіксатор різьби. Шоб уже навєрняка.
Оскільки внутрішня втулка була також втрачена, то я виготовив нові з товстостінної трубки, яка ідеально підійшла за розміром
реинки пообрізав по розміру, але трошки залишив запас щоб були на пару міліметрів довші за проушину амортизатора
получилось ось так
Вже на цих поліуретанових втулках проїхав приблизно тисячу км, поки що все нормально. Будемо наблюдать.
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст.