Перегляд одного допису
Старий 21.01.2016, 19:29 #930
Аватар для Eugene
Eugene Eugene зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Тростянець Вінницька

Авто: Renault Grand Scenic 3 Dinamique F9Q 870. Vivaro 1,9 CDTi (Little Yellow Chick) був.

Вік: 45
Дописи: 803
Вы сказали Спасибо: 516
Поблагодарили 658 раз(а) в 386 сообщениях
Репутація: 0
Eugene Eugene зараз поза форумом
Местный
Аватар для Eugene

Звідки Ви: Тростянець Вінницька
Авто: Renault Grand Scenic 3 Dinamique F9Q 870. Vivaro 1,9 CDTi (Little Yellow Chick) був.
 
Вік: 45
Дописи: 803
Вы сказали Спасибо: 516
Поблагодарили 658 раз(а) в 386 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Выбор зимней резины.

Цитата:
Допис від vitos svp  - Пост 360941 - Фото 1
Де ти там ще бачив межколіснне блокування
Стовідсоткового блокування там бути не може, а от коли
Цитата:
Допис від vitos svp  - Пост 360941 - Фото 2
ESP підгальмовує буксуюче колесо
то момент передається на протилежне колесо, що створює, скажем так, частково, ефект блокування. Так чому
Цитата:
Допис від vitos svp  - Пост 360941 - Фото 3
це і не є системою електронного росподілення обертового моменту
?

Цитата:
Допис від vitos svp  - Пост 360941 - Фото 4
Вона сприймає різну кількість оборотів на колесах, при вивернутому кермі, як занос і намагаєтся вировняти машину
Судячи з цього, при любому повороті, повинна сапрацьовувати ESP, так як найменший поворот створює на колесах різну кількість обертів. Виходить воно мені не тільки в сугробі, але й в повсякденній їзді заважає.
Eugene зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору