Цитата:
Допис від НІК
Стурбований ситуацією з ОККО - дуже багато скарг на замерзання ДП. Я 1.01.16 на виїзді з Києва в сторону Чернігова залив 94 л звичайного ДП Євро. Зранку на вулиці було -21 - завелася без проблем. Заліз в Інтернет, а там куча відгуків негативних: в Сумській, Черкаській та ін областях дизеляки не завелися.
На наступний день прогнозували зниження теператури до -25, а мені на Одесу вранці виїзжати, і бак повний - 180 км лише проїхав. Почав шукати по місту антигель. Знайшов ХАДО, залив в бак десь на 140-160 л, розбавив на ОККО 14 літрами того ж ДП Євро.
Вранці завелася, але по дорозі на Київ почала загорятися спіралька, а на одному обгоні взагалі заглох  . Завів на ходу, поїхав тихенько. До Одеси неглушив, а в Одесі взагалі жара: -12  .
Роблю висновок, що забадяжила ОККО партію лєвака, хтось попав, хтось не попав, а хтось (як я) тільки злякався.
Зараз дилема: міняти АЗС (Шелл, ВОГ, Сокар), чи розраховувати на виправлення винуватців?
Якщо хтось знає щось - поділіться.
До речі: помітив, що виріс розхід горючки, причому суттєво - до 10 л на 100 км. Чи це від ОККОвської соляри, чи від морозів? 
|
А у сертіфікат на ДП Євро слабо було глянути на температуру прокачки і на прозору трубку після фільтра?
десь бачив шо Євро до -20, а пульс до -32.
В мене на тій неділі на Єкто при -19 заводилась з півтичка і рівненько тарахтіло, на Пульсі при -16 трошки троїло і обороти плавали зразу після старту.
Добавлено через 7 минут
Мені цікаво в нас зимове ДП получають з НПЗ чи роблять на нафтобазах, як всякі Пульси і Єкти бодяжать.