Перегляд одного допису
Старий 06.01.2016, 20:46 #15
Аватар для shuma34
shuma34 shuma34 зараз поза форумом
Заблокирован
 
 

Звідки Ви: Коло Киева. New Petrivtci. State Kalihvorniy

Авто: Renault Trafiс 2,0 DCI 90++++ конь як 2007

Дописи: 4.607
Вы сказали Спасибо: 1.675
Поблагодарили 4.401 раз(а) в 1.822 сообщениях
Репутація: 1
shuma34 shuma34 зараз поза форумом
Заблокирован
Аватар для shuma34

Звідки Ви: Коло Киева. New Petrivtci. State Kalihvorniy
Авто: Renault Trafiс 2,0 DCI 90++++ конь як 2007
 
Дописи: 4.607
Вы сказали Спасибо: 1.675
Поблагодарили 4.401 раз(а) в 1.822 сообщениях
Репутація: 1
Типово Re: Анти-гель . лить или не лить ?

Цитата:
Допис від Alvas  - Пост 358632 - Фото 1
Позавчера в DAFом кумовским имели "секас" по причине соляры и мороза. ДТ WOG. Кака еще та. Мороз не держит совершенно. В процессе головной боли и общения с другими дальнобоями, пришли к следующему выводу. Зимой нормальная соляра только у ANP. Ни у кого из них не мерзла соляра и не было головной боли с зимним запуском. Все эти WOG, OKKO и им подобные имеют нашего брата по любому поводу.
Так трапилось. Що фірма на якій працюю дає мені паливні картки.
Так от.
Зиму 2011,12і частину13 року. Пережив на пальному ОККО.
В лютому 2013 перейшли на ВОГ. Експлуатую і зараз на Воговському пальному.
Але. На передодні сильних морозів не надіюсь на арктику, пульс чи +. Інколи підмішую керосинчик. Але до -20, в мойому випадку нарікань, ніяких не було.
Не хвалю і не хаю ці завправки. Просто констатую свій досвід.
shuma34 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору