Цитата:
Допис від Вик123
Вибач, Сергію, але скільки разів ти стикався з проблемою витаскування форсунок на 1,9? Бо...
|
Я особисто ні.
Але є співробітник в якого прімастар 1,9 двигун.
Коли я завів розмову про проблемність висмикування форсунок з 2,0 двигунця. він поділився зі мною своїми врвженнями, при вилученні 1ї форси.
Другий співробітник, на кенгусі з двигунцем F9Q - та ж сама проблема.
Якось так.
Наголошую- це не проблема якогось конкретного реношно/ніссановського двигуна. Це загальна проблема.
Добавлено через 7 минут
Цитата:
Допис від Вик123
Бо для того щоб розбити міф про проблемні форсунки на 2,0 не дуже правильно апелювати до проблем інших двигунів. Тобто якшо нема цифр УСІ наші розмови такими й остануться
|
Вітя в Тебе є якісь цифри по статистиці?
Так це тільки розмови.
Мої розмови про 200 000 пробігу також розмови, яким хтось може вірити, а хтось ні.
Не може бути.Що автівка з 373 000 пробігу. Їздить на рідній турбіні, комплекті зчеплення. Не може бути, що при пробізі 195 000 не мінявся ремінь та роліки навісного. Не може бути що не мінявся розходомір повітря, датчик та клапан турбіни.
Просто. Такого не може бути.

Форсунки: Їздив би на рідних. Але. Був коцнутий масляний піддон. В результаті чого сталось маслянне голодяання 1го ціліндру. Загризло поршень. Для того щоб добратись до вибраковки деталей, потрібно було висмикнуть форсунки. Проблемною виявилась 4та. Нумерація циліндрів в 2,0 йде від цепу ГРМ. Форса вийшла не шматками, візуально цілою. Але як виявилось, все ж пошкодженною.