 |
Местный
|
|
Звідки Ви: Україна, Біла Церква
Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ
Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
|
|
|
Местный
Звідки Ви: Україна, Біла Церква
Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ
Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
|
Re: Renault Trafic 1,9 Dci 100 Student
Ну, значить так. Коли педаль вижата, датчик показує це ЕБУ, який в свою чергу блокує розкрутку двигуна більше 2700 об/хв(у мене стільки). Коли педаль відпущена датчик також показує це блоку, який, у цьому випадку, дозволяє крутитись двигуну по повній. Так зроблено виробниками щоб захистити двигун від роботи вхолосту на високих обертах без навантаження. Коли датчик працює нормально все так і відбувається. У вищепереахованих випадках, є явна ознака насправності саме датчика положення педалі зчеплення, тому-що все відбувається навпаки: при вижатій - крутить до скільки може, а при відпущеній - обмежує оберти. Ось так якось, своїми словами.
__________________
L2H2 х 2,5l x R17 - как-то маловато получается:eek:
...
|