Перегляд одного допису
Старий 29.10.2015, 08:12 #14
Аватар для olexa
olexa olexa зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Україна, Біла Церква

Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ

Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
Репутація: 2
olexa olexa зараз поза форумом
Местный
Аватар для olexa

Звідки Ви: Україна, Біла Церква
Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ
 
Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
Репутація: 2
Типово Re: Штатный Круиз Контроль/Лимитер в Трафообразных.

Цитата:
Допис від DRB  - Пост 345684 - Фото 1
швидкість рівномірно не тримаєте. Завжди то притиснули то відпустили. Круїз же тримає більш-менш одинакову .. виставили 110 і поїхали..
Так у тому той справа, що у такому режимі круїз частіше працює( вкл - викл), піддає газку і гальмує двигуном, ніж я ногою і крім того періодично вкидаю нейтралку, що круїз, взагалі не робить. У нього два положення, або газує, при навантаженні, або гальмує, при розвантаженні - все.

Цитата:
Допис від DRB  - Пост 345684 - Фото 2
Взагалі круїз в першу чергу не для економії потрібен - а просто набагато легше їхати в далеку дорогу
З цим абсолютно згоден, але за комфорт завжди доводиться платити чи не так?
__________________
L2H2 х 2,5l x R17 - как-то маловато получается:eek:
...
olexa зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору