Перегляд одного допису
Старий 29.10.2015, 08:01 #13
Аватар для DRB
DRB DRB зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Киев

Авто: Renault Trafic 1.9 L1H1

Дописи: 1.568
Вы сказали Спасибо: 21
Поблагодарили 1.478 раз(а) в 539 сообщениях
Репутація: 0
DRB DRB зараз поза форумом
Местный
Аватар для DRB

Звідки Ви: Киев
Авто: Renault Trafic 1.9 L1H1
 
Дописи: 1.568
Вы сказали Спасибо: 21
Поблагодарили 1.478 раз(а) в 539 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Штатный Круиз Контроль/Лимитер в Трафообразных.

Цитата:
Допис від vectra20  - Пост 345681 - Фото 1
DRB почекай....
Я не поспішаю  - Пост 345681 - Фото 2

На рахунок скептиків що круїз не економить паливо - економить.
В основному за рахунок того що коли Ви їдете по трасі (я маю на увазі типу Київ-Житомир) або іншу такого ж типу (в основному правда за кордоном), то швидкість рівномірно не тримаєте. Завжди то притиснули то відпустили. Круїз же тримає більш-менш одинакову .. виставили 110 і поїхали..

На рахунок під горку - а що заважає ткнути кнопочку і під горку без круїза?

Взагалі круїз в першу чергу не для економії потрібен - а просто набагато легше їхати в далеку дорогу це раз, а по-друге (особливо для мене за кордоном) - підтримувати дозволений швидкісний режим. Бо блін навіть коли заїзджаю в населені пункти, спочатку їду 50, а потім бачу 60-70 на спідометрі..

І по трасі те ж саме.. дозволені 110 це в нас є +20, а там бажано все ж їхати як вказано - 90, 110, 130 і не більше.

Для тих хто катається в основному по місту круїз не потрібен. На трасі ж - шикарна штука.
DRB зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Эти 2 пользователя(ей) сказали Спасибо DRB за это полезное сообщение:
vixents (29.10.2015), филин (29.10.2015)