Перегляд одного допису
Старий 28.10.2015, 23:11 #12
Аватар для shuma34
shuma34 shuma34 зараз поза форумом
Заблокирован
 
 

Звідки Ви: Коло Киева. New Petrivtci. State Kalihvorniy

Авто: Renault Trafiс 2,0 DCI 90++++ конь як 2007

Дописи: 4.607
Вы сказали Спасибо: 1.675
Поблагодарили 4.401 раз(а) в 1.822 сообщениях
Репутація: 1
shuma34 shuma34 зараз поза форумом
Заблокирован
Аватар для shuma34

Звідки Ви: Коло Киева. New Petrivtci. State Kalihvorniy
Авто: Renault Trafiс 2,0 DCI 90++++ конь як 2007
 
Дописи: 4.607
Вы сказали Спасибо: 1.675
Поблагодарили 4.401 раз(а) в 1.822 сообщениях
Репутація: 1
Типово Re: Штатный Круиз Контроль/Лимитер в Трафообразных.

Цитата:
Допис від olexa  - Пост 345657 - Фото 1
Не знаю як на штатному, у мене лівий я так думаю, але під гірку тисне зовсім не так, як я педаллю. Різкіше піднімає оберти і давить добряче, щоб утримати швидкість - от і перевитрата, а по рівному - то й визначити навряд чи вийде.
Штатний "рве з під себе" коли зкинув кнопкою, прокотився зменшивши швидкість десь км на 20-30. А потім тицьнув кнопку "відновити". Спочкатку грався з цим. Зараз стараюсь доводити швидкість педалькою. При підйомі на гірку, різкого підвищення обертів, не спостерігаю. Просто як іхав так і їде. Ну хіба де що трохи добавляє, в залежності від нагрузки.
shuma34 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Поблагодарили shuma34 за это сообщение:
филин (29.10.2015)