Цитата:
Допис від DRB
Вибачте, малось на увазі ні боксом ні відігрівом в теплих приміщеннях на звичайних температурах
І вмене не зі слів.
Я просто пробую щоб хто не задумувався зрозуміли - звичайною заміною фільтра і відігріванням автомобіля проблему не вирішити.
Бо парафін залишиться в системі. не знаю в кого яка відстань від фільтра до двигуна - але от той весь сегмент після фільтра вже буде парафінізований. І заводити автомобіль - доволі ризикова штука

|
З власного досвіду, з часів коли про зимове паливо ніхто і не мріяв:
- в -28С, з ранку пімпа підкачки ДП на фільтрі колом стояла, машину відігнали до теплого боксу, тепловентилятор під машину, хвилин 20 погріли, пімпа почала давитися, трошки прокрутили стартером і двигун харкнувши димом завівся, зразу трошки підкашлював, але чим більше робив, тим далі рівніше, фільтр не витягували і не міняли;
- в -9С, при дуже сильному боковому вітрі, на розігрітій машині, перехватувало ДП у паливопроводі під машиною. Глохла у степу, пімпа давилася дуже легко, але паливо не качала, після хвилин 5 стоянки знову засмктувало паливо і двигун пускався, через 10-20 км на швидкості 140 км/год, знову глохли і та разів 3-4. Коли скинули швидкість до 100 км/год, більше не глохли, потім заправились на іншій АЗС і проблема щезла і на 140 км\год;
- -18С, в паливо було добавлено антигель ХАДО, на парковці біля вокзалу завівся після Вебасти, трошки двигун відтарабанив і заглох, пімпа качала, але паливо не поступало, через деякий час, знову підкачка, завівся, потарабанив - заглох знову. двигун теплий. А ДП у баку - густий кісіль, який дуже повільно поступає у стакан паливо забірника, в результаті чого паливний насос його висмоктує скоріше ніж воно затікає у стакан. відтянули на таксі на АЗС і залили рідкого палива з підземної ємкості, до дому доїхав без пригод 200 км;
- з бандажним нагрівачем паливного фільтра, проблем з запарафінюванням фільтра не буває.
- заміна фільтра робиться в польових умовах, коли зразу можна їхати після заміни фільтра;
- цією зимою наблюдав за ДП у боксі в 5л. бачку з під води питної. Великого морозу не було, але чітко було видно як з пониженням температура паливо починає мутніти, причому не по всьому обєму, а з низу, чим низща температура тім вище рівень помутниння. З підвищенням температури так само зменшувалось і помутніння, при +вій температурі зникло повністю.
З трафіком в мене проблем з замерзанням палива не було, лию зимове паливо, присадки не використовую взагалі ніяких, правда запрвляюсь тільки на АЗС двох ТМ.
Добавлено через 6 минут
Цитата:
Допис від Вик123
А також гарно пам'ятаю розповідь нашого одноклубника, який парою літрами окріпу розігрівав застиглу соляру у фільтру та заводив машину.
Ну і ще на останок хочу додати, шо багато чого залежить від якості соляри, можливо комусь попадається літня соляра взимку, можливо кількість того самого парафуну різна у різних виробників, тому робити однозначні висновки не варто.
|
Тільки його не треба поливати, а поставити в 2л пластикову пляшку з зрізанною горловиною і окріп підливати у пляшку по мірі охолодження в ній води.