Я можу сказати одне -
не знаю жодного випадку парафінізації дизеля в тих хто використовував антигель
Друге - механіки на фірмі кидали в спеціальні морозильні камери дизель літній і дизель літній з антигелем. В одному випадку все ок - в іншому - парафін
Мені вищевказаного достатньо. І минулого року авто заводилось завжди з пів-обороту зимою (хоча хороші морози були недовго).
Чому кажу що недостатньо просто заправлятись на брендах?
Бо маю достовірну інфу. Однієї зими на одній з брендових АЗС було видано певний об'єм присадок для заливки в резервуар з літньою солярою.
Було вивішено знаки - ЗИМОВА СОЛЯРА (а ви дмали всі гонять арктику десь з Литви чи Білорусі?) Може зараз і так а може і ні.. може так само все робиться з допомогою приссадок - зараз доступу до такої інфи не маю.
Так от директор АЗС не вірив що не вдарить мороз, присадка коштує серйозних грошей - просто продав її наліво і все.
На ранок влупив мороз і пішли дзвінки на гарячу лінію. АЗС така-то натискаю на пістолет а тече не дизель а холодець!
Тобто нічого не заважає десь в процесі виробництва, транспортування чи зливу вмішатись жадібному людському фактору з бажанням заробити.
І я краще буду доплачувати по 50 копійок на літрі використовуючи антигель ніж довіряти повному ланцюжку від нафтобази до виливу з пістолета.
Добавлено через 47 секунд
Цитата:
Допис від Вик123
В той же баночке из-под хай-гира
|
20%
тобто на бак 90 літрів (я зазвичай так заправляюсь) мені треба майже 20-літрову каністру з керосином возити

)
От доречі на автокладі можна вільно за 234 грн її купити (тільки не розморожувач а антигель)
http://www.autoklad.ua/buy/HI-GEAR_HG3427_1768