Да...цікаве кіно. І я зіграю епізодичну роль в цьому серіалі...
До Н-300 в мене був Пежо Експерт.То із "наворотів" там були тільки склопідйомники.Ні АБС, ні ЕСП, ні подушок безпеки, ні конденціонера там не було.І нічого, чотири роки і 160 тис.км відкатав. Єдине чого не хватало, так це конденціонера, та і то тільки при їзді по місту.
При виборі авто мене в першу чергу цікавив стан кузова,двигуна, КПП та рік випуску.Чим свіжіше авто, тим більше шансів, що воно не укатане, хотя це все гіпотетично.Знайомий "гонщик" говорив, що бачив дворічні Спрінтера з пробігом під мільйон та станом нового авто, навіть запах краски ще не вивітрився.
Участь авто в невеликому ДТП мене також не хвилювало. Якщо були пошкодженні змінні деталі, то нічого страшного. На Експерті були замінені капот, ліві фара та крило. На Н-300 були замінені праві фара, крило та двері. І це ніяк не впливає на експлуатацію авто, головне, щоб не було більш серйозних пошкоджень ( наприклад удар в задню частину, підігнуті стійки, несучі частини кузова і т.п.).
Відкинь ЕСП і 2,5 та шукай бусика, який западе в душу. Удачі в пошуках.

Пи.Си.Шума, а порно по-любому буде. Пізніше. В бортовому журналі
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст.