Взагалі то судячи зі своєї автіки. Клубний токар потрібний при наймі для виготовлення такої деталі-
http://kovsh.com/service/turbocharge...nadduva_vivaro
Сам патрубок загальним планом.(коштує дурних грошей)

Друга деталь з якою стикаються власники бусів з двигунцями 2.0. Це також проблема з цім же ж патрубком. Але з гумовою частиною. Гумова частина якщо прогавив,перетирається об патрубки системи охолодження(які йдуть до розширювального бачка)
Так от гумовий патрубок розрізається, туди вставляється металева гільза і обжимається хомутами. Все це нічого. Казалось би берем металеву трубу обрізаєм її і вставляєм..
Та трохи не так. Труба яка йде стандартна, має розмір 48 мм. А нам потрібно 50. Начеб не критично. Але...
От такі справи малята.