Появився стук в задній підвісці.При огляді виявив, що нижнє вухо амортизатора торохтить об шасі - розлізся сайлентблок.Сам амортизатор ще хароший.
Окремо сайлентблок не продається, тільки з амортизатором. Новий САКС коштує приблизно 1300 грн. Задавила жаба, та й з фінансами трохи напряг.Пошерстив суміжні форуми. Вумні люди пишуть,шо підходить від Дачії з передньої підвіски,але з проточкою внутрішньої втулки.Оскільки каталожний номер не був вказаний, то цей варіант був відкинутий.
Другий варіант - це від... ГАЗ-53 (ПАЗ).На цьому варіанті й зупинився
Замість одного рідного сайлентблока ставиться два газоновських + дві тарільчаті шайби.
Із старого сайлентблока вирізав внутрішню втулку.Сайлентблоки вставив конусом всередину,запресував в тисках внутрішню втулку, перед тим трошки змастивши її милом.
Демонтаж/монтаж амортизаторів проводив навіть не знімаючи коліс, все зручно та доступно.
Багато хто скаже, шо це "колхоз"
. Можливо, але ціна 4 резинки ГАЗ-53 4*10=40 грн + 4 шайби*3=12 грн,разом 52 грн.Пробіг вже 4,5 тис.км,все добре,в салоні тихо, стуку немає, гроші зекономлені
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст.