Мої спостереження і "досвід" з лампочкою.
Стараюся на лампі не їздити і навіть не доводити до загорання - звичайна заправка 72-78 л (лампа не горить). Два рази по трасі загоралася - тягнув до ОККО, проїзжав в 50 і 65 км. В другому випадку тошнив в заторі в Києві десь хвилин 40, двигун не глушив. При заправці влізло 92 л.
Недавно поставив машину на уклон в ліву сторону - при початку руху на індикаторі рівня горючки залишилася одна рисочка, хоча до того було три!!!. Поїхав на Київ. Проїхав 150 км - без змін, горить одна риска. Заїхав в ліс (захотілося в кущі

), машину поставив з уклоном вправо. Завожу - горить три рисочки. Вирішив, що по трасі все стане на місця.
Їду. Загорається лампочка. До Києва 30 км, до чергової ОККО - десь 35-40.
Їду спокійно, як завжди 100-110.
Проїзжаю
22 км!!!! і тачка глохне - загорається СТОП, і починає блимати піктограма фільтру.
Спочатку шок, потім включив мозги, відкрутив на фільтрі пробку для стравки повітря - там бульбашки. Поруч була ТНК - купив 5 літрів, залив, прокачав (ніби нема повітря), заводити -

. Добре, що був уклон дороги - пустив накатом, через метрів 50 завелася

.
Висновок один - не доїзжайте до лампочки, а якщо таке сталося - дуйте на першу-ліпшу заправку. Віри показникам рівня горючки нема. Вони показують і це добре, але на їх роботу впливають багато чинників, які ми всі не можемо врахувати - це погано.
Удачки всім