Велкам!
На рахунок покупки головастика - он запитайте у "Али" - купівля головастика-пасажира Бердичівського - кіт в мішку.
Тому якщо є можливість (я не знаю чи є, але бачив) - придивіться в сторону вантажних, але які вже на обліку стоять як пасажири.
Бо те що роблять 90% бердичівських контор - фігня. Краще вже знайти когось підконтрольного, щоб зробили нормальний салон відразу.
І не вірте нікому - якщо машинка вже каталась в нас - 99% що пробіг скручений - з цим вже нічого не зробите - женіть її на СТО, нехай перевіряють все що можна перевірити.
З пробігом вже змиритесь, головне щоб стан був хороший, не диміла, не було все в маслі біля турбіни і т.д. - майстри знають.
Повторюсь - не вірте словам. Людина сама може не знати що з авто щось не так
Добавлено через 10 минут
Цитата:
Допис від Vint
Рено, 2,0, дизель, от 2010 года, коротыш, пассажирский (2+2+3), с лядой вообще не разодрался (нравится, но очень редко встречал), ну и с цветом: Асфальт, серый, в крайнем случае белый.
Как-то так 
|
по двигуну - хочеш ганяти - бери 2,5, хочеш економії - або те що надумав - 2,0 або ще економніше 1,9.
Кожна жаба хвалить своє болото, але 1,9 найдешевший в обслуговуванні, але тоді авто буде до 2007 року.
На рахунок розпашонка чи ляда - зараз я б дивився на ляду.
Але розпашонка має свій плюс - відкрив лише одну половину - справа нічого не випадає .
Мінус - розвантажувати в дощ чи сніг все ж краще під лядою.