Привіт майже сусід.
New Petrivtsi.
Цитата:
Допис від Vint
запутался я с этими головастиками
|
Вибір двигуна?
1,9-F9Q- З такими двигунами буси йшли до 2007року. Має дві версії по потужності 80коняк (єдиний бус з лінійки який має КПП пятиступку) та 100 конячок.Двигунці самі прості з лінійки головастиків. Як наслідок ремонт цього двигунця самий дешевший. При обриві ремня навісного бувають випадки затягування лахміття під ремінь ГРМ- наслідки зрозумілі.
2,0 БЕНЗ. Малувато таких в Україні в порівнні з дизелями я наприклад при виборі буса, варіант з бензинкою навіть не роздивлявся. На форумі є камради які юзають такі бусики.
2,0-M9R Такий двигунець в мойому бусі. Свого часу наслухався страшилок про пєзофорсунки, безрегламентну заміну ланцюга ГРМ
з 2011року на ці двигунці перестали встановлювать пєзофорсунки, перейшли на електромеханічні. Має дві версій по потужності 90 і 115 коняк. На ГРМ встановленний ланцюг(единний з двигунів які встановлювались на трафи ланцюжний).Робота цього двигуна"сама тиха" серед всьієї лінійки. Бусиком задоволенний.
2,5 G9U 730 Випускався до 2007 року потужність 137 коняк.
2,5-G9U630 Випускався до 2007 має потужність 145 коняк(хоча останнього часу попадались "придушенні" версії з потужністтю в 115 коняк. Цей двигун на відмінну від G9U 730 має інший ЕГР та на ньому встановленний сажовий фільтр. Багато юзерів не володіють інформацією про правильне "пропалювання" сажовика.Так що, при виборі данного двигунця потрібно звернути увагу на данне питання.
Про двигуни 1,6 трафа модельного ряду 2014року інфою не володію.