Цитата:
Допис від masterok
З власного досвіду керування при пробігу по дорогах України в 60т. на Мастері поміняв лише 2 шарові і один саленблок на задній ресорі, при аналогічному пробізі на Трафі - шарові 1,5 раза, передні стійки з подушками, тяги, наконечники, сайленблоки ричагів і підрамника, задні амортизатори, машинки були майже з однаковим пробігом.
|
187 000 моїх на Трафі. Три рази шарові, руль тяги, наконечники.(При підозрі на один шарнір, міняю все.) Правда міняю на реставровані.
Три рази нижню подушка двигуна вісімку + 1 раз верхня вісімка.
Один раз: Стійки передні разом з подушками та опорними підшипниками, задні амартизатори. Втулки стаба(поліурітан) Зараз треба втулки міняти знов.
Задні сайленти ричагів- один раз. Пильніки гальмівних супортів- один раз.
Троси ручніка- один раз.
Правий передній гальмівний шланг ( зіскочив з кріплення і перетерло пильником гранати.
Лівий зовнішній ШРУС- два рази. Перший раз після заміни шарових на СТО через неділю виявив на підкрилку мазуту. невбиваємий поліурітановий пильник лопнув. Хватонуло болтця і гаплик. Мабуть "майстер" при заміні шарових пошкодив.
Взяв Льобро. Те "Льобро" в мене розсипалось поблизу Славянска. Куплений якийсь сумнівний виробник( те що було в наявності) І катає по сей день, вже більше чим два роки це риблизно110 000.
Це все з особистого досвіду.
Добавлено через 4 минуты
Цитата:
Допис від Вик123
дорестайле были у кого'то проблемы с рычагами-шаровыми?
|
Десь попадалась на очі інфа про розслоювання на місці зварювання ричага, а також по зрізанню болтів. Випадок не систематичний, але було. Треба Реношний лопатить з початку до кінця. Але щось нема бажання цього робить.

.