Цитата:
Допис від shuma34
Є питання. Скільки шарових шарнірів має Мастєр в передній підвісці? Знаєш? Я наприклад туди не лазив. Але дивимось- Мастєр http://renault.epcdata.ru/master/997...yaya_podveska/
Трафік- http://renault.epcdata.ru/trafic/144...eska/01009520/
При наймі в Мастєра, три шарові на сторону. В Трафі одна. Так що про надійність ходової, то ще спорне питання.
ІМХО.
П.С. До речі, звертаємо увагу на трафовські ричаги, в дорестайлі (до 2006р.в) та рестайлі (після 2006 р,в.)
Ті ж ричаги різні в рестайлі, йдуть литі (чи ковані) в дорейсталі з листового металу та зварні.
Навіть шарові опори в дорейсталі мають кріплення болтами М10. В рестайлі М12.
Так що Х.З. Де переваги Трафа різних років випусу а де Мастєра.
Одне можу сказати зі своєї субєктивної точки зору. Що це різні автівки і мають виконувати різні функції. Хоча на перший погляд, різниця не дуже суттєва.
Іще раз добавляю. Що це моє ІМХО і можу в чомусь помилятись.
|
З власного досвіду керування при пробігу по дорогах України в 60т. на Мастері поміняв лише 2 шарові і один саленблок на задній ресорі, при аналогічному пробізі на Трафі - шарові 1,5 раза, передні стійки з подушками, тяги, наконечники, сайленблоки ричагів і підрамника, задні амортизатори, машинки були майже з однаковим пробігом.