Перегляд одного допису
Старий 21.09.2015, 23:35 #2528
Аватар для Buxton
Buxton Buxton зараз поза форумом
Пользователь
 
 

Звідки Ви: Украина Запорожье

Авто: Renault Trafic-G9U630 107KW 2.5 LONG

Дописи: 31
Вы сказали Спасибо: 18
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутація: 0
Buxton Buxton зараз поза форумом
Пользователь
Аватар для Buxton

Звідки Ви: Украина Запорожье
Авто: Renault Trafic-G9U630 107KW 2.5 LONG
 
Дописи: 31
Вы сказали Спасибо: 18
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Отзывы Renault Trafic

Цитата:
Допис від shuma34  - Пост 337550 - Фото 1
Є питання. Скільки шарових шарнірів має Мастєр в передній підвісці? Знаєш? Я наприклад туди не лазив. Але дивимось- Мастєр http://renault.epcdata.ru/master/997...yaya_podveska/
Трафік- http://renault.epcdata.ru/trafic/144...eska/01009520/
При наймі в Мастєра, три шарові на сторону. В Трафі одна. Так що про надійність ходової, то ще спорне питання.
ІМХО.
П.С. До речі, звертаємо увагу на трафовські ричаги, в дорестайлі (до 2006р.в) та рестайлі (після 2006 р,в.)
Ті ж ричаги різні в рестайлі, йдуть литі (чи ковані) в дорейсталі з листового металу та зварні.
Навіть шарові опори в дорейсталі мають кріплення болтами М10. В рестайлі М12.
Так що Х.З. Де переваги Трафа різних років випусу а де Мастєра.
Одне можу сказати зі своєї субєктивної точки зору. Що це різні автівки і мають виконувати різні функції. Хоча на перший погляд, різниця не дуже суттєва.
Іще раз добавляю. Що це моє ІМХО і можу в чомусь помилятись.
спасибо вам за субъективную инфо !! Для себя решил если перевозить сыр в коробках трафик груз как раз подходит, мастер хорошая машина но че та ближе к трафику склоняюсь 2011 года или выше., только не определился с двигателем  - Пост 337550 - Фото 2
Buxton зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору