Перегляд одного допису
Старий 05.06.2015, 14:08 #236
Аватар для olexa
olexa olexa зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Україна, Біла Церква

Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ

Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
Репутація: 2
olexa olexa зараз поза форумом
Местный
Аватар для olexa

Звідки Ви: Україна, Біла Церква
Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ
 
Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
Репутація: 2
Типово Re: Сажевый фильтр и все о нем

Цитата:
Допис від Eduard  - Пост 322275 - Фото 1
Можливо якось і не помітив тої регенерації...
Може бути і так, а може її і взагалі ще, поки, її не було. Там повинен забитись спочатку саж, а тоді, по датчикам, ввімкнеться регенерація. А дим, може бути, а може і ні, дивлячись від стану двигуна і все, що DenVivaro, озвучив. А на яких точно обертах вмикається, то х.з., там треба аби температура самої сажки підвищилась до критично необхідної, і тоді бац... і є. Сам також двигун рідко кручу до 3000, так від 1800 до 2700, далі нема необхідності, потужності вистачає з головю для всього. І для прискорення, і для тяги. Нещодавно спробував на бензо пузо... проїхатись, - так два рази глох при рушанні, забув що не дизель і треба розкручувати спочатку.
П.С. Бачив на СТО, як примусово регенерували Спринтера компом, так диму і не було зовсім, хоча двигун маслав таки добряче.
__________________
L2H2 х 2,5l x R17 - как-то маловато получается:eek:
...
olexa зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору