Показать сообщение отдельно
Старый 30-01-2015, 16:22   #1
Каспер
Местный
 
Аватар для Каспер
 
Адрес: Саня,місто Черкаси

Авто: "Good Ghost" Hyundai H-300 170к.с 2008р.в

Возраст: 43
Сообщений: 714
Вы сказали Спасибо: 1,375
Поблагодарили 764 раз(а) в 315 сообщениях
Репутация: 0
По умолчанию Н-1/Н-300(2007+) Глушим клапан EGR

Привіт всім!
Глушить EGR чи ні - це кожний вирішує для себе сам.Але,я думаю, після прочитання теми рішення прийде швидко.
В моєму випадку клапан завис в закритому положенні. На деяких обертах двигуна соленоїд все таки питався відкрити клапан,но в нього то не виходило і появлявся такий легенький мелалевий стук, як стук пальців у "москвича" при поганому бензині.Ще була легка димність вихлопу (не завжди) та іноді трохи зменшувалась тяга на низьких оборотах.
Так як EGR впливає тільки на екологію ( євро 4 ),було прийнято рішення позбутися проблеми в найдешевший спосіб, заглушить патрубок клапана глухою прокладкою і зробить із євро4 євро 2 або 1,х. його зна  - Пост 296939 - Фото 1.
Клапан EGR знаходиться в торці впускного колектора ззаді (ближче до салону).
1.Знімаємо фішку з клапана.Фішка двохконтактна.Щоб обдурить ЕБУ вставляєм в контакти фішки резістор 1 кОм 2Вт (можна і без нього,на роботу двигуна не впливає,чек не засвічується).Фішку добре замотуєм ізолентою від попадання вологи та привязуєм до чого небудь,аби не теліпалась.
2.Відкручуємо чотири болти патрубка

 - Пост 296939 - Фото 2

та знімаємо.Бачим ось таку картину  - Пост 296939 - Фото 3.І це при тому,що авто проїхало на нашій солярі не більше 1000 км

 - Пост 296939 - Фото 4
 - Пост 296939 - Фото 5
 - Пост 296939 - Фото 6

Тепер,напевне,в багатьох відпали сумніви чи потрібно глушить ЕГР. Така сама картина і в середині впускного колектора та ГБЦ.

3.Вирізаємо металеву глуху прокладку по формі рідної.Я вирізав із листового алюмінію товщиною 2 мм.Товщина нової прокладки повинна співпадать з товщиною рідної , щоб не було перекосу патрубка.

 - Пост 296939 - Фото 7

4.Прокладку намазуєм герметиком та ставимо патрубок на місце.
Все.Періодична димність пропала.Цокання зникло.Двигун на холостих обертах запрацював мякіше.
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст.

Последний раз редактировалось Каспер; 30-01-2015 в 16:29.
Каспер вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Эти 4 пользователя(ей) сказали Спасибо Каспер за это полезное сообщение:
Fotila (30-01-2015), igrok960 (30-01-2015), kurss (31-01-2015), Stalker88 (30-01-2015)