Привіт всім!
Глушить EGR чи ні - це кожний вирішує для себе сам.Але,я думаю, після прочитання теми рішення прийде швидко.
В моєму випадку клапан завис в закритому положенні. На деяких обертах двигуна соленоїд все таки питався відкрити клапан,но в нього то не виходило і появлявся такий легенький мелалевий стук, як стук пальців у "москвича" при поганому бензині.Ще була легка димність вихлопу (не завжди) та іноді трохи зменшувалась тяга на низьких оборотах.
Так як EGR впливає тільки на екологію ( євро 4 ),було прийнято рішення позбутися проблеми в найдешевший спосіб, заглушить патрубок клапана глухою прокладкою і зробить із євро4 євро 2 або 1,х. його зна
.
Клапан EGR знаходиться в торці впускного колектора ззаді (ближче до салону).
1.Знімаємо фішку з клапана.Фішка двохконтактна.Щоб обдурить ЕБУ вставляєм в контакти фішки резістор 1 кОм 2Вт (можна і без нього,на роботу двигуна не впливає,чек не засвічується).Фішку добре замотуєм ізолентою від попадання вологи та привязуєм до чого небудь,аби не теліпалась.
2.Відкручуємо чотири болти патрубка
та знімаємо.Бачим ось таку картину
.І це при тому,що авто проїхало на нашій солярі не більше 1000 км
Тепер,напевне,в багатьох відпали сумніви чи потрібно глушить ЕГР. Така сама картина і в середині впускного колектора та ГБЦ.
3.Вирізаємо металеву глуху прокладку по формі рідної.Я вирізав із листового алюмінію товщиною 2 мм.Товщина нової прокладки повинна співпадать з товщиною рідної , щоб не було перекосу патрубка.
4.Прокладку намазуєм герметиком та ставимо патрубок на місце.
Все.Періодична димність пропала.Цокання зникло.Двигун на холостих обертах запрацював мякіше.
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст.