Показать сообщение отдельно
Старый 12-01-2015, 11:52 #31
Аватар для Каспер
Каспер Каспер вне форума
Местный
 
 

Адрес: Саня,місто Черкаси

Авто: "Good Ghost" Hyundai H-300 170к.с 2008р.в

Возраст: 48
Сообщений: 803
Вы сказали Спасибо: 1,669
Поблагодарили 900 раз(а) в 404 сообщениях
Репутация: 0
Каспер Каспер вне форума
Местный
Аватар для Каспер

Адрес: Саня,місто Черкаси
Авто: "Good Ghost" Hyundai H-300 170к.с 2008р.в
 
Возраст: 48
Сообщений: 803
Вы сказали Спасибо: 1,669
Поблагодарили 900 раз(а) в 404 сообщениях
Репутация: 0
По умолчанию Re: Обзор Hyundai H1, H300, Starex

Цитата:
Сообщение от Stalker88  - Пост 292468 - Фото 1
Стёпа!!! Ты так не пугай!!!!!!!
100500% підтримую!
Машинка просто відмінна.
Ремінь генератора та ролики міняються без розбору передка!Знімається тільки воздухозабірник,частина дефузора та вентилятор разом з візкомуфтою.В мене цей процес зайняв 40 хвилин.Пізніше викладу фотозвіт цього процесу.А в кого руки не дуже товсті(хто хоче відчути себе генікологом - Пост 292468 - Фото 2),то можна і через низ і знімається тільки бризговик двигуна.
Лампочки ближнього світла та габаритів міняються без проблем без ніякого там зняття бамперу.Про лампи дальнього не знаю,ще не приходилось.
Маховик двухмасовий,але ремонтно пригодний.Хороший токарь на якісному станку зможе мереточить внутрішні деталі.А є ще простіший спосіб - замінить на одномасовий маховик(правда разом із комплектом зщеплення) із дорестайлового КІА Соренто.
Хрестовини та підвісний теж можливо замінити.Все ремонтнопригодне.
По поводу вакуумного насосу не знаю.Поки не цікавився.
А взагалі доступ у підкапотному просторі до всього просто прекрасний.До турбіни,генератора,пускових свічок,форсунок,впаскний/випускний колектори,ЕГР,ремінь/ролики навісного доступ до всього безпроблемний.А попробуйте замінить або почистить ЕГР на трафообразному!


Степан, не треба так лякати народ! - Пост 292468 - Фото 3
Вагомою перевагою в моєму виборі авто було якраз його ремонтопригодність,що можна все ремонтувати самому,до всього можна добратись,а не віддавати авто на разтєрзаніє косоруким механікам на СТО!

Добавлено через 4 минуты
Цитата:
Сообщение от Oleksandr  - Пост 292468 - Фото 4
если машины старого образца ето лицензированая копия митцубиши то эта машина полностью разработка корейского автопрома, вот и выводы что пока, сами сделать толкокое не могут.
Двигун Н1,Н300 - це модернізована копія із Міцубіші Паджеро.У корейців не має власного двигуна такого об'єму.Їхні власні розробки тільки до 2,0.

Добавлено через 17 минут
Пригонив авто із Тернопольщини,місто Кременець.
Окреме ВЕЛИКЕ спасибі - Пост 292468 - Фото 5 Руслану із Кременця за допомогу в покупці авто.
По трасі розхід получився 7.3 л,тепм їзди 100-120 км/г.
Середній розхід палива траса/місто (50/50) ~9л.
Динаміка,розгін,керованість просто бомба!Проблему жорсткості задніх ресор тимчасово вирішив за 30 грн. - купив в Епіцентрі 3 мішки піску та положив їх між задніми арками.Заодно і прохідність авто стала набагато вищою.

Добавлено через 22 минуты
Єдине в чому Н300 програє трафообразним це не оцинкований кузов.Але ржавчина пока ніде не знайдена.Днище оброблено якимсь матеріалом схожим на тверду гуму,сколів та ржавчини ніде не знайшов.
__________________
Для когось стакан на половину повний, а для когось на половину пустий. Для мене це просто пів стакана. Я реаліст.
...

Последний раз редактировалось Каспер; 12-01-2015 в 12:14. Причина: Добавлено сообщение
Каспер вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Эти 5 пользователя(ей) сказали Спасибо Каспер за это полезное сообщение:
Ibn5555 (23-06-2017), kurss (22-01-2015), sgas (13-01-2015), Stalker88 (12-01-2015), Вова4ка (12-01-2015)