Показать сообщение отдельно
Старый 10-01-2015, 21:08 #21
Аватар для Степан
Степан Степан вне форума
Местный
 
 

Адрес: Украина

Авто: HYUNDAI H 1

Возраст: 42
Сообщений: 2,006
Вы сказали Спасибо: 1,104
Поблагодарили 2,090 раз(а) в 1,054 сообщениях
Репутация: 3
Степан Степан вне форума
Местный
Аватар для Степан

Адрес: Украина
Авто: HYUNDAI H 1
 
Возраст: 42
Сообщений: 2,006
Вы сказали Спасибо: 1,104
Поблагодарили 2,090 раз(а) в 1,054 сообщениях
Репутация: 3
По умолчанию Re: Обзор Hyundai H1, H300, Starex

Цитата:
Сообщение от bayk777  - Пост 292002 - Фото 1
Степа, тест драйв в студию с обругаками и выхваляками.
Я незадоволений машиною. Але це моя, суб'єктивна думка.
Машина в управлінні, в їзді, в динаміці, в стійкості проходження поворотів просто чудова. Але є одне суттєве НО! Автомобіль взагалі не ремонтопридатний!!! Ремонт будь-чого перетворюється в проблеми.
Так на вскидку: щоб поміняти лампочки у фарах, потрібно знімати бампер, щоб поміняти ремінь моторний, або зробити будь-які маніпуляції з двигуном, потрібно зняти бампер, та зняти всю морду, попередньо випустивши тосол та фреон з кондиціонера. Вакуумний насос якоїсь матері посадили ззаду на головку, продовживши розпредвал. Доступу туди немає взагалі! В книжці пише, щоб зняти вакуумний носос потрібно витягнути двигун ( попередньо відповідно знявши бампер та всю морду). Я вийшов з положення трохи по іншому: зняв КПП і нахилив двигун на подушках. Таким чином якось дістався до цього долбаного насосу. Зцеплення - двомаса. Починає підсвистувати. Найдешевше знайшов за 500$ - це вище мого розуміння. Поки їзджу так, але це не надовго.
Хрестовини справді заварені в кардані ( не передбачено їх заміну, тільки кардан взборі). Мене страх збирає, коли прийде час їх міняти.
Як ви всі знаєте, я уже встановлював багато кондиціонерів на Хюндаях Н1, але на цій моделі це зробити практично нереально! Не дай Боже на цій машині щось станеться з радіатором пічки! Легше продати машину, ніж дістати цей радіатор. Щоб туди добратись потрібно зняти весь пластик торпедо ( торпедо теж), зняти рульову колонку , пізніше витягнути підторпедну раму, до якої зсередини прикручений короб радіатора пічки та вентилятор. Відповідно потрібно від'єднати абсолютно всю проводку, яка є в салоні машини. Як це все встановити назад, я навіть не уявляю.
Це тільки те, що відразу спало ну думку, і з чим я безпосередньо стикався, але думаю, що це не всі сюрпризу з цією моделлю.
Степан вне форума   Ответить с цитированием Вверх
Эти 21 пользователя(ей) сказали Спасибо Степан за это полезное сообщение:
Alex 77 (10-01-2015), bayk777 (10-01-2015), dmishanya (10-01-2015), evgesha (10-01-2015), Ibn5555 (23-06-2017), igrok960 (10-01-2015), Juravel (10-01-2015), kruk (12-01-2015), magnum m (14-01-2015), MANяк (10-01-2015), MasikS (10-01-2015), Rashka (15-01-2015), Rich76 (11-01-2015), ruslan421 (10-01-2015), ruslankarpaty (11-01-2015), Stalker88 (12-01-2015), Андрей Н-1 (27-12-2017), Вова4ка (12-01-2015), Ключик (11-01-2015), хохоl (10-01-2015), Шкодник (10-01-2015)