Цитата:
Допис від Freedom
сьогодні пробував на 2,5 дсі:
- зняв просто сам кінцевик, нажав і завів, прогазував, обороти тільки до 2900 і все, пробна поїздка машинка справді шустріша но відчутно тільки на низах від 1200, а після 2000 так як завжди, обороти падають зразу но відчутний толчок як скидаєш газ після 2000 об.
- глушу, заводжу але не нажимаю на кінцевик, обороти хоч до 4000, спадають плавно, їду, розігнав і тут обороти зависають і плавно спадають, тягя на низах вже не та, а після 2000 так як завжди,
- для себе зробив висновок можна так кататись но не подобається толчок, вернув все назад.
- все робилось в двох режимах з працюючим, і відключеним ЕГР, однаково себе веде.
- но якщо все повернути назад і відключити ЕГР то в мене машина на низах тягне шустро, і нема толчка, для себе вибрав поки що так як завод зробив.
|
Аналогичные наблюдения,вернул всё обратно.
Кроме того,заметил при езде на первой по грунтовке появилась реакция мотора на скачки ноги на педали.Не всегда обороты при переключении были оптимальными,включение передач стало более жёстким.
Получается,что с штатно работающим концевиком мозги задают режим демпфера,уберегая от шоковых нагрузок кпп и другие детали трансмиссии