Доброго усім здоров'я!
Спробую реанімувати тему, хоча назва й слабенька.
Тим паче, що мої проблемки якнайближче до суті обговорення.
Проводячи ревізію впускно-випускної системи, зіткнувся з наступним:
1. Для того щоб руками зрушити з місця шток керування клапаном турбіни, треба прикласти значне зусилля. Я б сказав, дуже значне. Сумніваюсь, що у повітряній магістралі, яка йде мембрану штока, створюється тиск такої потужності. Чи може я помиляюсь?
https://busovod.ua/attachment.php?at...1&d=1416955630
2. Достатньо значна протічка зі штуцера подачі оливи на магістралі змазування турбіни, а також з-під двоболтового фланцевого з'єднання на відводі оливи з турбіни. З метою усунення течі з-під штуцера, збираюся поставити дві мідні шайби, але вагаюся, бо маю деякі сумніви у доцільності такого кроку.
Щодо фланцевого з'єднання, думаю застосувати герметик, але здається там присутній тиск оливи і він зведе нанівець мої зусилля.
https://busovod.ua/attachment.php?at...1&d=1416955669
Можливо хтось уже вирішував таку проблему? Відгукніться!