Перегляд одного допису
Старий 25.11.2014, 23:49 #4
Аватар для Дедушка
Дедушка Дедушка зараз поза форумом
Новичок
 
 

Звідки Ви: Кременчук

Авто: Renault Kangoo 1.5dci 60 2003 г.

Вік: 65
Дописи: 4
Вы сказали Спасибо: 2
Поблагодарили 3 раз(а) в 2 сообщениях
Репутація: 0
Дедушка Дедушка зараз поза форумом
Новичок
Аватар для Дедушка

Звідки Ви: Кременчук
Авто: Renault Kangoo 1.5dci 60 2003 г.
 
Вік: 65
Дописи: 4
Вы сказали Спасибо: 2
Поблагодарили 3 раз(а) в 2 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Подскажите

Доброго усім здоров'я!
Спробую реанімувати тему, хоча назва й слабенька.
Тим паче, що мої проблемки якнайближче до суті обговорення.
Проводячи ревізію впускно-випускної системи, зіткнувся з наступним:
1. Для того щоб руками зрушити з місця шток керування клапаном турбіни, треба прикласти значне зусилля. Я б сказав, дуже значне. Сумніваюсь, що у повітряній магістралі, яка йде мембрану штока, створюється тиск такої потужності. Чи може я помиляюсь?
https://busovod.ua/attachment.php?at...1&d=1416955630
2. Достатньо значна протічка зі штуцера подачі оливи на магістралі змазування турбіни, а також з-під двоболтового фланцевого з'єднання на відводі оливи з турбіни. З метою усунення течі з-під штуцера, збираюся поставити дві мідні шайби, але вагаюся, бо маю деякі сумніви у доцільності такого кроку.
Щодо фланцевого з'єднання, думаю застосувати герметик, але здається там присутній тиск оливи і він зведе нанівець мої зусилля.
https://busovod.ua/attachment.php?at...1&d=1416955669
Можливо хтось уже вирішував таку проблему? Відгукніться!
Мініатюри долучень
Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  Сиситема смазки турбины.jpg
Переглядів: 1389
Розмір:  21,7 КБ
ID:	37321  
Долучені зображення
 
__________________
Renault Kangoo 1.5dci 60 2003 г. K9K 704 JB 1512
...
Дедушка зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору