Цитата:
Допис від MasikS
Так, але принцип то той самий.
|
На F9Q EГР іде соліноїдним клапаном. На M9R дроссельною заслонкою. На G9U 730 та G9U 630, на жаль не знаю.
Цитата:
Допис від mark0098
Маю поїздку в Німетчину і не хотілось би зупинитись на автобані.
|
Автівка не стане на шляху. Просто буде висвічуватись помилка. Можливий правда вихід на "аварійний режим", Але в мене такоі ситуації з"аварійним режимом" не було.
Питання ще й друге- Хай автівка їде нормально. Що скажуть німці про відсутність ЕВРО3 и Евро4? Не памятаю які там норми для двигуна M9R.
На цугундер не потрапиш? За порушення цих самих норм?
По клапану ЕГР для М9R - Поширена несправність - виход з ладу електричних компонентів ЕГР (при наймі так було в моєму випадку) На жаль з випадками самостійного ремонту не зіштовхувався. Лікується лише заміною ЕГРа.
По поводу глушіння ЕГРа : Харківська бусовод братія мабуть вся поглушила цей вузол. Але вони катаються по Украіні. Людям які мають за мету, виїзд за кордон. Глушить ЕГР не варто. Не дуже знайомий з правилам перетину кордону. Але якщо і пустять туди з заглушеним ЕГРом. То все одно маем шанс попасти на цугундер.
Поправте мене будласка хто небудь, якщо я не правий.