Перегляд одного допису
Старий 24.11.2014, 21:17 #225
Аватар для shuma34
shuma34 shuma34 зараз поза форумом
Заблокирован
 
 

Звідки Ви: Коло Киева. New Petrivtci. State Kalihvorniy

Авто: Renault Trafiс 2,0 DCI 90++++ конь як 2007

Дописи: 4.607
Вы сказали Спасибо: 1.675
Поблагодарили 4.401 раз(а) в 1.822 сообщениях
Репутація: 1
shuma34 shuma34 зараз поза форумом
Заблокирован
Аватар для shuma34

Звідки Ви: Коло Киева. New Petrivtci. State Kalihvorniy
Авто: Renault Trafiс 2,0 DCI 90++++ конь як 2007
 
Дописи: 4.607
Вы сказали Спасибо: 1.675
Поблагодарили 4.401 раз(а) в 1.822 сообщениях
Репутація: 1
Типово Re: Загорівся, клапан, рециркуляції

Цитата:
Допис від MasikS  - Пост 281332 - Фото 1
Так, але принцип то той самий.
На F9Q EГР іде соліноїдним клапаном. На M9R дроссельною заслонкою. На G9U 730 та G9U 630, на жаль не знаю.

Цитата:
Допис від mark0098  - Пост 281332 - Фото 2
Маю поїздку в Німетчину і не хотілось би зупинитись на автобані.
Автівка не стане на шляху. Просто буде висвічуватись помилка. Можливий правда вихід на "аварійний режим", Але в мене такоі ситуації з"аварійним режимом" не було.
Питання ще й друге- Хай автівка їде нормально. Що скажуть німці про відсутність ЕВРО3 и Евро4? Не памятаю які там норми для двигуна M9R.
На цугундер не потрапиш? За порушення цих самих норм?
По клапану ЕГР для М9R - Поширена несправність - виход з ладу електричних компонентів ЕГР (при наймі так було в моєму випадку) На жаль з випадками самостійного ремонту не зіштовхувався. Лікується лише заміною ЕГРа.
По поводу глушіння ЕГРа : Харківська бусовод братія мабуть вся поглушила цей вузол. Але вони катаються по Украіні. Людям які мають за мету, виїзд за кордон. Глушить ЕГР не варто. Не дуже знайомий з правилам перетину кордону. Але якщо і пустять туди з заглушеним ЕГРом. То все одно маем шанс попасти на цугундер.
Поправте мене будласка хто небудь, якщо я не правий.
shuma34 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Поблагодарили shuma34 за это сообщение:
mark0098 (24.11.2014)