Цитата:
Допис від MasikS
Спочатку зніми захист та поспостерігай як себе веде ремінь ГРМ між демпферним шківом коленвалу та сусіднім шківом, наприклад компрессора кондика, якщо є. В мене була проблема зі звуками, то ремінь вібрував, був не натягнутий в ходу. Десь відео кидав, може знайду. Змінив натягувач ремня та сам ремінь на Contitech. Тепер нормально.
Ось знайшов, ремінь - Bosch стояв, новий, доречі.
https://www.youtube.com/watch?v=tezo319W5Dg
|
кондиц. не має,спостерігав:ремінь іде рівно по шківах,без відхилень,невеличка вібрація на нятяжному спостерігається ,вверх-вниз,але не вправо-вліво...зовнішня сторона ремня не витерта,є написи,так що не натяжний..залишається тільки насос ГУР і муфта на генераторі..коли здіймав "старий"(4 тис.км),здалося,що він став досить тонкий по товщині в порівнянні з новим..можливо його шліфувало на якомусь роліку під час клину.