Перегляд одного допису
Старий 14.09.2014, 23:28 #71
Аватар для Ruks
Ruks Ruks зараз поза форумом
Новичок
 
 

Звідки Ви: Десь на заході :)

Авто: HYUNDAI H 1

Вік: 46
Дописи: 33
Вы сказали Спасибо: 39
Поблагодарили 10 раз(а) в 9 сообщениях
Репутація: 0
Ruks Ruks зараз поза форумом
Новичок
Аватар для Ruks

Звідки Ви: Десь на заході :)
Авто: HYUNDAI H 1
 
Вік: 46
Дописи: 33
Вы сказали Спасибо: 39
Поблагодарили 10 раз(а) в 9 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Зарядное устройство - правильный выбор

Хочу висловити й свою думку (чисто суб'єктивну) на рахунок зарядних, 1/10 це доволі правильно і обгрунтовано, якщо давати менший струм заряду, то будуть сульфатуватися пластини. Тобто, якщо заряджати 100А акум 5-ма амперами, воно зарядить, правда піде більше часу, але з часом від такого струму почнуть сипатися пластини (сульфатуватися), якщо більшим струмом, то почне кипіти, що в свою чергу також призведе до сульфату. Дана технологія відноситься до свинцево кислотних акумів, до лужних, воно менше відноситься, вся суть в тому, якщо замалий струм зарядки, то просто він не дозаряджає батарею, що в свою чергу призводить до виходу її з ладу (з часом)

Добавлено через 5 минут
Цитата:
Допис від Юрец  - Пост 267693 - Фото 1
Сообщение от Беза Посмотреть сообщение
Если пластины посыпались, то уже никакая зарядка не поможет.
Допоможе )) розібрати і замінити, колись з батьком таке робили ))))))))))
Теперішні зарядки (супер-пупер модні) допомагають справді, але якщо застосовувати до нікель кадмієвих (і їм подібних) акумів.

Востаннє редагував Ruks: 14.09.2014 о 23:33. Причина: Добавлено сообщение
Ruks зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору