Перегляд одного допису
Старий 25.08.2014, 16:21 #7
Аватар для wasya
wasya wasya зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Львівська обл. Трускавець

Авто: renaut grand scenik 2011

Вік: 58
Дописи: 1.969
Вы сказали Спасибо: 2.189
Поблагодарили 2.106 раз(а) в 819 сообщениях
Репутація: 0
wasya wasya зараз поза форумом
Местный
Аватар для wasya

Звідки Ви: Львівська обл. Трускавець
Авто: renaut grand scenik 2011
 
Вік: 58
Дописи: 1.969
Вы сказали Спасибо: 2.189
Поблагодарили 2.106 раз(а) в 819 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: "провал" на холодном двигателе.

Цитата:
Допис від Игорь (100)  - Пост 263949 - Фото 1
потрібно дивитись на параметри датчика, особливо зверніть увагу на ДМРВ на холодному і прогрітому двигуні.
Ви були праві,ОР СОМ показав помилку "P0100 Высокий входной сигнал цепи датчика массового расхода воздуха C-016" ,але зараз показує "отсутствует",стер помилку,хоча зараз їздить нормально-сухо на дворі...що це означає що ДМРВ приходить час?,чи можливо якийсь контакт відходить,чи нооборот коротить коли погода волога,а коли авто прогрівається висихають доріжки на датчику і знову працює нормально? може таке бути,чи вже під заміну? ...і що буде як він мені в дорозі "накриється",маю далеку поїздку?


Цитата:
Допис від Игорь (100)  - Пост 263949 - Фото 2
в мене на гарячу показує 34-36 кг повітря (це нормальний показник), а на холодну 40кг і поки авто не прогрієця до 42 градусів, аж потім починає падати показник до 36кг.
в мене на холодну 40-41, на гарячу 36-37.
wasya зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору