Перегляд одного допису
Старий 03.07.2014, 22:16 #17
Аватар для Ключик
Ключик Ключик зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Умань (Україна)

Авто: vivaro 1.9 (100)

Дописи: 1.133
Вы сказали Спасибо: 3.906
Поблагодарили 997 раз(а) в 584 сообщениях
Репутація: 0
Ключик Ключик зараз поза форумом
Местный
Аватар для Ключик

Звідки Ви: Умань (Україна)
Авто: vivaro 1.9 (100)
 
Дописи: 1.133
Вы сказали Спасибо: 3.906
Поблагодарили 997 раз(а) в 584 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Виваро тупит и не хочет ехать

Цитата:
Допис від ВАЛЁК  - Пост 256216 - Фото 1
с того что заправился на укрнафте
може співпало, а взагалі потрібно зробити толкову диагностику з параметрами усіх датчиків, в мене було похоже, кому не описував проблему, мені зразу говорили, що ДМРВ, але я сам зробив диагностику (оп-комом) датчик ДМРВ його показники були в нормі, помилок ніяких не було, але авто тупило при розгоні, потім я розібрав клапан управління турбіною (трандюсер), електро частина його була в нормі (опір обмотки 16 оМ при температурі 23с), а ось тарілочка яка прилягає до магніта була з вироботкою і не щільно ставала, коли я замінив датчик то авто поїхало так як і раніше. Ще може виносити мозг, датчик надуву турбіни (він стоїть біля трандюсера, до нього підведена одна трубка) на диагностиці потрвбно дивитись які параметри він показує, ще буває таке, що забиваєця тройнік на вакумному насосі, може бути, що трубки які підходять до трандюсера забиті, якщо зняти нижню трубку з нього на заведеній машині то вона повина всмоктувати в себе, якщо так і є то тройнік вакумного насоса не забитий.
__________________
opel vivaro

Кожен зможе образити бандерівця. Але не кожен встигне вибачитися...
...
Ключик зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Поблагодарили Ключик за это сообщение:
димончик (04.07.2014)