Цитата:
Допис від ВАЛЁК
с того что заправился на укрнафте
|
може співпало, а взагалі потрібно зробити толкову диагностику з параметрами усіх датчиків, в мене було похоже, кому не описував проблему, мені зразу говорили, що ДМРВ, але я сам зробив диагностику (оп-комом) датчик ДМРВ його показники були в нормі, помилок ніяких не було, але авто тупило при розгоні, потім я розібрав клапан управління турбіною (трандюсер), електро частина його була в нормі (опір обмотки 16 оМ при температурі 23с), а ось тарілочка яка прилягає до магніта була з вироботкою і не щільно ставала, коли я замінив датчик то авто поїхало так як і раніше. Ще може виносити мозг, датчик надуву турбіни (він стоїть біля трандюсера, до нього підведена одна трубка) на диагностиці потрвбно дивитись які параметри він показує, ще буває таке, що забиваєця тройнік на вакумному насосі, може бути, що трубки які підходять до трандюсера забиті, якщо зняти нижню трубку з нього на заведеній машині то вона повина всмоктувати в себе, якщо так і є то тройнік вакумного насоса не забитий.