Перегляд одного допису
Старий 17.06.2014, 22:03 #269
Аватар для vitos svp
vitos svp vitos svp зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Україна, Бердянськ

Авто: Trafic 2011, L2H1, G9U630, PF6 (012) + Каngoo II, 1,6b

Вік: 52
Дописи: 3.143
Вы сказали Спасибо: 2.754
Поблагодарили 1.929 раз(а) в 906 сообщениях
Репутація: 0
vitos svp vitos svp зараз поза форумом
Местный
Аватар для vitos svp

Звідки Ви: Україна, Бердянськ
Авто: Trafic 2011, L2H1, G9U630, PF6 (012) + Каngoo II, 1,6b
 
Вік: 52
Дописи: 3.143
Вы сказали Спасибо: 2.754
Поблагодарили 1.929 раз(а) в 906 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Неспешно продам робот на Vivaro, Trafic, Primastar

Цитата:
Допис від olexa  - Пост 253737 - Фото 1
Можу не погодитись(про робота не скажу), а от АКПП без спорт-режиму, трохи запізнюється з реакцією на педапль газу, особливо помітно при різкому старті. Мітсубіші Лансер М9 і Прімастар, звісно не порівнти, як авто, але швидше і безпечніше стартонути на Ніссані з 6МКПП, ніж на М9 з 4АКПП, особливо помітив, коли треба швидко розвернутись, порулити, а не розігнатись по прямій. Досвід власний, наїздився скільки хотів, та й зараз можу, але не тягне на АКПП. Та якось.
То проблема ні в АКПП, а у двигуні з малим обертовим моментом. До АКПП потрібен і двигун відповідний. На трилитровій Легасі і дизельном 2,5 Соренто діскомфорту не було, а от на 1,6 Хонді і 2.0 Сузукі було відчуття що підкапотом швейна машинка Зінгер.
vitos svp зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору