Перегляд одного допису
Старий 21.11.2013, 17:12 #40
Аватар для olexa
olexa olexa зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Україна, Біла Церква

Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ

Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
Репутація: 2
olexa olexa зараз поза форумом
Местный
Аватар для olexa

Звідки Ви: Україна, Біла Церква
Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ
 
Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
Репутація: 2
Типово Re: разница 1.9-2.5 на каком остановиться

Ну добре, відкрию секрет: як назбираю грошей, заміню турбіну, ця вже прокапує і докуплю б/в кат від будь якого 2,5 двигуна, сажка є. Промию оте все добро Кліном для пічного обладнання і зберу. Тоді ще до чіп-чиків навідаюсь(це ті що сподобались у роботі) хай налаштують. На СТО сказали, що можна реставрувати турбіну але не хочу поки що чіпати.
__________________
L2H2 х 2,5l x R17 - как-то маловато получается:eek:
...
olexa зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору
Поблагодарили olexa за это сообщение:
Чижик (21.11.2013)