Цитата:
Допис від ВОЛЬДЕМАР
Rudik, треба уважно читати пости, як це роблять люди які тебе виправляли. І так повторюся ще раз. Мова йшла про двигло з двома турбами, І ПРОБЛЕМУ З ДВИГЛОМ, ніяк не з турбінами. При другому попандосі, майстер розказує такі речі,( він до речі був головним механіком в обслузі Московських швидких) для цього двигуна, як не дивно найстрашніше наш дизель. Тобто там присутній сажовик, а в пробочках він звісно не може себе правильно регенерувати,і якимісь чином той дизель попадає в масло, звісно розріджуючи те саме масло. А там вже воно своє робить дальше, тобто масло втрачає свої властивості і робиться кака. А там не має ремонтних вкладишів, треба робити нову постіль колінвалу, новий колінвал, новий масляний насос...і т.д і т.п. І майстер говорив, що кака тільки на двиглі з двома турбінами, на других такого нема. Розказував він довго і розумно, не так як я. Якось так. Я просто не сильно вдавався в подробиці, так як авто не моє.
|
я же писал выше проблема в мове я не все понял
теперь стало понятней, во общем спринтер снимаем с выбора оставляем хайс и Н1