Сьогодні їздив на діагностику, помилки не вибиває. Разом з заміною масла, проводились роботи по усуненню його підтікання, в тому числі і на стику піддона, знімалась турбіна, прочищались шланги/патрубки і т.д. Сьогодні прочитав темку -
https://busovod.ua/showthread.php?t=...EE%E4%E4%EE%ED , і це мене навело на думку

, що при усуненні протікання могли використовувати герметик (для іншого призначення або ж невірним способом, забули тряпку чи голову

), після чого він відслоївся і забиває маслозабірник. В іншій темі було описано, як дивним чином, частинки обірваного ременя ГРМ, потрапили в піддон і саме на обертах біля 3 тис. спрацьовував індикатор. Суть така що при не високих обертах, масла втягується менше і з меншою силою, тому це лахміття або не підіймається з дна, або ж піднімається в меншій кількості. Якщо завтра вистачить часу, зніму піддон і перевірю свої підозри