Перегляд одного допису
Старий 08.10.2013, 21:33 #13
Аватар для Віктор
Віктор Віктор зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Україна, Київ

Авто: Опель Віваро 1.9 DI 2003

Дописи: 443
Вы сказали Спасибо: 188
Поблагодарили 354 раз(а) в 107 сообщениях
Репутація: 0
Віктор Віктор зараз поза форумом
Местный
Аватар для Віктор

Звідки Ви: Україна, Київ
Авто: Опель Віваро 1.9 DI 2003
 
Дописи: 443
Вы сказали Спасибо: 188
Поблагодарили 354 раз(а) в 107 сообщениях
Репутація: 0
Типово Re: Загорівся стоп і масло.

Сьогодні їздив на діагностику, помилки не вибиває. Разом з заміною масла, проводились роботи по усуненню його підтікання, в тому числі і на стику піддона, знімалась турбіна, прочищались шланги/патрубки і т.д. Сьогодні прочитав темку - https://busovod.ua/showthread.php?t=...EE%E4%E4%EE%ED , і це мене навело на думку - Пост 189082 - Фото 1, що при усуненні протікання могли використовувати герметик (для іншого призначення або ж невірним способом, забули тряпку чи голову - Пост 189082 - Фото 2 ), після чого він відслоївся і забиває маслозабірник. В іншій темі було описано, як дивним чином, частинки обірваного ременя ГРМ, потрапили в піддон і саме на обертах біля 3 тис. спрацьовував індикатор. Суть така що при не високих обертах, масла втягується менше і з меншою силою, тому це лахміття або не підіймається з дна, або ж піднімається в меншій кількості. Якщо завтра вистачить часу, зніму піддон і перевірю свої підозри
__________________
...Той неситим оком, за край світа зазирає,
Чи нема країни, щоб загарбать і з собою взять у домовину...
путинх
...
Віктор зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору