Перегляд одного допису
Старий 06.02.2013, 11:49 #1297
Аватар для olexa
olexa olexa зараз поза форумом
Местный
 
 

Звідки Ви: Україна, Біла Церква

Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ

Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
Репутація: 2
olexa olexa зараз поза форумом
Местный
Аватар для olexa

Звідки Ви: Україна, Біла Церква
Авто: Nissan Primastar L2H2 2.5 2007 ホワイトサムライ
 
Вік: 65
Дописи: 3.878
Вы сказали Спасибо: 1.950
Поблагодарили 2.542 раз(а) в 1.209 сообщениях
Репутація: 2
Типово

Цитата:
Допис від Vladimir  - Пост 151407 - Фото 1
Проблема в тому що через великі пробіги права нога починає в ступні хрустіти та "нити", а з круїзом хоч трохи розім'яти можна, а при беззупинковій їзді на 800 км йому взагалі ціни немає.
Я саме про це і писав, ергономіка посадки водія - головне, що спричиняє, як комфорт їзди, так і усілякі негаразди. - Пост 151407 - Фото 2 Років 30 тому попався переклад американської книжки "Наука управления автомобилем", так він багато чому мене навчив, хоча на той час (80-ті), було дивним читати, що найбезпечніша швидкість руху 105 км/год - Пост 151407 - Фото 3. Наш МЗМА408 таку навіть не міг розвинути! - Пост 151407 - Фото 4 Щож до ергономіки водійського місця, так там їй присвячувався цілий розділ на кілька десятків сторінок, починаючи від взуття/одягу і до температури/вологості повітря у кабіні. Все було розписано, коли, при якій швидкості і як змінюється посадка/осанка водія, з описом всіляких кутів згину суглобів ніг, рук, хребта. Мав коли Скудо, то водійське і пасажирське сидіння були від якоїсь старої БМВ, так у них регулювань було більше десятка. І дорога у 1000 км ніяк не вливала на самопочуття! - Пост 151407 - Фото 5
__________________
L2H2 х 2,5l x R17 - как-то маловато получается:eek:
...
olexa зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням Вгору