Цитата:
Допис від Vladimir
Проблема в тому що через великі пробіги права нога починає в ступні хрустіти та "нити", а з круїзом хоч трохи розім'яти можна, а при беззупинковій їзді на 800 км йому взагалі ціни немає.
|
Я саме про це і писав, ергономіка посадки водія - головне, що спричиняє, як комфорт їзди, так і усілякі негаразди.

Років 30 тому попався переклад американської книжки "Наука управления автомобилем", так він багато чому мене навчив, хоча на той час (80-ті), було дивним читати, що найбезпечніша швидкість руху 105 км/год

. Наш МЗМА408 таку навіть не міг розвинути!

Щож до ергономіки водійського місця, так там їй присвячувався цілий розділ на кілька десятків сторінок, починаючи від взуття/одягу і до температури/вологості повітря у кабіні. Все було розписано, коли, при якій швидкості і як змінюється посадка/осанка водія, з описом всіляких кутів згину суглобів ніг, рук, хребта. Мав коли Скудо, то водійське і пасажирське сидіння були від якоїсь старої БМВ, так у них регулювань було більше десятка. І дорога у 1000 км ніяк не вливала на самопочуття!